top of page
Search

צילומי פורטרט להעצמה נשית


צילומי פורטרט, מה לא נאמר על חשיבותם בעידן הדיגיטלי כשאנשים נמשכים יותר לוויז'ואל מאשר למלל. זה לא משנה כמה הטקסט שלך נכון, עדכני, חדשני ומעורר השראה, אם אין לצידו תמונה עוצרת נשימה, הסיכוי שאנשים יעצרו ויקראו את מה שיש לך להגיד הוא - קלוש (ברוב המקרים). עצוב? אולי, אבל בהחלט שווה התייחסות.


אני רוצה לקחת, ביחד איתכן, את הפורטרטים צעד אחד קדימה ולהציד בפניכן את "צילומי פורטרט להעצמה נשית ומיתוג העסק".

"צילומי פורטרט להעצמה נשית ומיתוג העסק" הן סידרה של תמונות שלך ושל העסק שלך המשקפות את האישיות שלך תוך שמירה על הביטחון המקצועי, השמחה, היופי הפנימי והזוהר החיצוני שלך. הרעיון הוא לצלם מעבר לפורטרט אישי רגיל - הכוונה בסשן שכזה הוא להעצים אותך!


מירב היא זמרת, יוצרת ומבצעת שהיתה ממש לפני הוצאת האלבום הראשון שלה. השירים שלה מאוד נשיים, מחוברים לעצמה ולאדמה, רכים ומרפאים. בתמונות ניסינו לשקף את כל מי שהיא בשירה שלה.

אז איך כל זה קורה?

בחירת ערכת צבעים מראש


דוגמא נפלאה לשילוב נכון של צבעי מיצוג המשלימים אחד את השני בצורה כל כך הרמונית. ממש כמו לוח השראה.

הבגדים, האיפור, האקססוריז ואפילו רקע הצילום (הלוקיישן) חשובים מאוד! כל התמונות חייבות לתת ביטוי לערכי המותג שלך (אם אין לך עדיין צבעי מותג, נוכל לכוון למשהו ניטרלי שישרת אותך תמיד). אנחנו לא חייבים להשתמש בדיוק בצבעי המיתוג, אבל נשים לב שכשאנחנו בוחרים גוונים הם לא יתנגשו עם הצבעים שלך.


צבעי המיתוג של יפעת, הם סגול וכתום. שילבנו את הצבעים כמעט בכל תמונה בצורה כזו או אחרת, החל מהג'קט הסגול, הטבעת הסגולה והצמח הכתום, רקע הבניינים הכתומים ואפילו מעט כתום בשמשיות הרחוב שמצאנו.

איפור וסטיילינג


איפור מקצועי בסשן צילומים חשוב מאין כמותו (את יכולה לקרוא על זה בהרחבה כאן ). בייחוד בכזה שאמור לשקף אותך. אז יכול להיות שאת ממש לא אוהבת להתאפר ויכול להיות שאת אפילו מאפרת את עצמך שנים וככה הכי נוח לך, אבל מה שאת באמת צריכה זה את המימד הנוסף שמוסיף זוהר טבעי לפנים.


אין ספק שמראה רענן מוסיף המון אופי לתמונה.

אני עובדת עם המאפרות המקצועיות והטובות ביותר והן אלה שיפנקו אותך במראה מהוקצע שיבליט את היופי הטבעי שלך.

על הסטיילינג נעבוד ביחד ונתכנן מראש את ההופעות שתלבשי ומה כל אחת מהן תשדר בתמונות.

צילומים משולבים

נתכוונן לצילומים משולבים. הצילומים המבויימים יותר (Traditional Poses) - ישרתו אותך לתמונות פרופיל באתרים מקצועיים כמו לינקדין, באתר הפרטי שלך ובכל מקום שיבקשו ממך תמונה מקצועית.



אפשר לצלם אותן בסטודיו \ במקום העבודה שלך \ ואפילו בלוקיישן בחוץ

צילומי האווירה והתמונות הקלילות יותר (Candid photography) - הם צילומים משוחררים יותר בסגנון ה"לייף סטייל". תמונות מהסוג הזה יתאימו יותר לבלוגים שאת כותבת, לפוסטים שאת מעלה ברשתות החברתיות, כתמונת רקע באתר שלך ואולי אפילו לאתרי היכרויות.


מטבעם, הצילומים האלה נעשים לרוב בסביבה הטבעית והנוחה לך \ בלוקיישן בחוץ.

תכנון המערך השיווקי שלך

כחלק מיום צילומי ה"פורטרט להעצמה נשית ומיתוג העסק", נתכנן יחד את המערך השיווקי שלך בתמונות. בסוף הסשן את תצאי עם מלאי תמונות שיספיק לך ל-6-12 החודשים הבאים כדי שתוכלי להיות תמיד מעודכנת ורלוונטית. אני אוודא שהתמונות שלך יבלטו מעל המתחרים שלך ויעמדו במבחן הזמן.


את לא צריכה להיות "כרישה" ותיקה בעולם העסקים כדי לפנק את עצמך בצילומי תדמית ופורטרטים מקצועיים - אני מאמינה בך! את בדרך לשם ומגיע לך!


זה הזמן להראות לעולם מי את באמת!


100 views0 comments
bottom of page