top of page
Search

טיפים לצילום חופשת הקיץ שלכם

חגיגות הסיום בבתי הספר והגנים מתחילים את חופשת הקיץ, אצל רבים מאיתנו, באופן רשמי.

עוד מעט נמלי התעופה יתמלאו במשפחות נרגשות הנוסעות ליעדי החופשה שלהם והכבישים ישארו ריקים (חבל שלא יהיה מי שיהנה מהם...).

דמיינו את עצמכם נרגעים באיזה חוף ים עם חול לבן, מים טורקיז או מטיילים בנוף אורבני ורק נהנים מהזמן שלכם ביחד... אם אתם כמוני (ולו קצת), בטח בוערת בכם התשוקה לתעד את הרגעים הללו. בגלל זה אני תמיד מוכנה עם הטלפון ביד (כי לסחוב מצלמה מקצועית לים זה קצת יותר מסובך) לתפוס את התמונות שינציחו את החופשה שלנו.


ברוכים הבאים להרפתקאה החדשה שלכם

רק לשם ההבהרה - אני ממש לא בעד לצלם כל הזמן, אני חושבת שלחוות את החופשה עצמה חשוב יותר מלתעד אותה ולכן בחרתי לכם מספר טיפים לצילום חופשת הקיץ שלכם שימקדו אתכם יותר ותוכלו להפיק את המירב;


ספרו את הסיפור

תיעוד נכון של הסיפור מתחיל בהתחלה! במונית בדרך, בתור לביקורת הדרכונים בשדה התעופה, בטיסה עצמה, בחדר המלון ובכל נקודת זמן שתזכיר לכם את "המסע" שעשיתם.


גם המתנה לטיסה או מבט חטוף מחלון המטוס הם חלק מהחופשה

צלמו את החווייה

כשמגיעים למקומות חדשים, חווים הרבה דברים, מגלים מקומות ומתנסים בדברים חדשים. נסו לצלם את החווייה מנקודת הראות שלכם, מנקודת ראותם של בני המשפחה שלכם.




תמונות תקריב ותמונות מרחוק

נסו לאזן בין תמונות נוף כשהזום פתוח לבין צילומי Zoom in המתמקדים בפרטים מעניינים לעין. השתמשו בטכניקה שסיגלתי לעצמי, עמדו במקום אחד ותעשו סיבוב של 360 מעלות (סיבוב מלא), מבטיחה לכם שתמצאו מלא דברים מעניינים מסביבכם.


תיבות הדואר תפסו את עיני, אבל גם העלים נראו חשובים ומעניינים לא פחות

פורטרטים

אל תשכחו לצלם פורטרטים של כל אחד מבני המשפחה, הם אלה המרכיבים את חוויית החופשה שלכם וחשוב לא פחות, אל תשכחו לצלם את עצמכם או לבקש ממישהו שיצלם אתכם (אין לכם מושג בכמה חופשות אני פשוט לא מופיעה בתמונות...).




קומו מוקדם \ לכו לישון מאוחר

אני יודעת, זה נשמע מוזר, הרי בכל זאת זו החופשה שלכם, למה שתקומו מוקדם? לזריחות, לשקט ולהעדר אנשים בסביבה. לכל אלה יש השפעה קסומה על התמונות שלכם ותופתעו לגלות שאותו חוף ים שאתם מבקרים בו כל יום, נראה שונה לגמרי בזמן הזריחה\השקיעה.


אותו החוף בשעות שונות של היום

והכי הכי חשוב, שיהיה לכם קיץ מקסים ושפוי.





28 views0 comments
bottom of page